Voor 23:30 besteld, morgen in huis*

Gratis verzending vanaf € 20,-

Service en advies in onze winkels

Beste klant,

Het coronavirus (COVID-19) houdt de gemoederen in ons land bezig. Ook bij Paradigit zijn we alert en houden we de situatie nauwlettend in de gaten. We doen ons best om u zowel in onze winkels als online de best mogelijke winkelervaring te bieden en onze medewerkers proberen u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn.

Onze winkels zijn geopend zolang dit is toegestaan volgens de richtlijnen van het RIVM. Om de gezondheid van ons personeel te kunnen garanderen hebben wij er voor gekozen om de openingstijden aan te passen. Let op: deze openingstijden kunnen dagelijks wijzigen in verband met de bezetting in onze winkels. Kijk hier voor de actuele openingstijden.

Wij adviseren u om de komende periode uw aankopen bij Paradigit online te doen. Voor al uw bestellingen kunt terecht op www.paradigit.nl. Wilt u een reparatie melden, doe dit dan bij voorkeur online in plaats van in een van onze winkels. Op deze manier kunnen we fysiek contact zoveel mogelijk vermijden.

Uw bestelling

Heeft u een online bestelling geplaatst? Dan doen wij er alles aan om uw bestelling zo snel mogelijk te leveren, maar houdt er rekening mee dat door drukte bij onze pakketbezorgers, uw bestelling mogelijk (iets) vertraagd kan zijn. Ook zij doen hun uiterste best deze dagen.

Extra hygiënemaatregelen in onze winkels
Hygiëne is in deze situatie erg belangrijk en wij volgen dan ook hierin de regels van het RIVM. Wij vragen u, om verspreiding van het virus te voorkomen, samen met onze medewerkers de volgende regels in acht te nemen:

  • Geen handen schudden
  • Er geldt een maximaal aantal klanten in onze winkels, dit wordt aan de deur door middel van een stoplicht aangegeven.
  • Hoesten en/of niezen aan de binnenkant van de elleboog
  • Regelmatig handen wassen
  • Minimaal 1,5 meter afstand houden
  • Thuis blijven bij verkoudheidsklachten, koorts, hoesten en/of keelpijn
  • Het dragen van een mondkapje is in onze winkels verplicht


Naast deze maatregelen zullen wij er op toezien dat er in onze winkels extra wordt gelet op het regelmatig schoonmaken van kassa's, pinautomaten en balies. Ook vragen wij u om hand-op-hand contact zoveel mogelijk te vermijden. Daarom vragen wij om zoveel mogelijk af te rekenen met uw pinpas of smartphone. Mocht het niet anders kunnen, dan vragen wij u om het geld op de balie te leggen en het eventuele wisselgeld zelf op te pakken. 


Als team doen wij ons uiterste best om u zo snel mogelijk van dienst te kunnen zijn, maar door deze extra maatregelen is het mogelijk dat u wat langer moet wachten bij onze kassa's, klantenservice en reparatie. Wij hopen en vertrouwen op uw begrip en medewerking in deze moeilijke situatie. Samen hebben wij de motivatie en energie om u de komende periode zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn.

Met vriendelijke groet,

Het team van Paradigit