In ons Helpcenter vindt u oplossingen voor uw problemen en antwoorden op uw vragen. Als u er via deze weg niet uitkomt kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen.

De meeste klanten wilden weten:

  1. Wat is de status van mijn bestelling?
  2. Is een bepaald product op voorraad?
  3. Hoe lang heb ik recht op garantie?
  4. Hoe meld ik een reparatie aan?

Wist u dat 85% van de vragen van onze klanten via de Help button (rechtsonder) beantwoord worden?

Wij zijn bereikbaar op telefoonnummer 088-0450505 of per e-mail
Voor dit informatienummer betaalt u uw gebruikelijke belkosten.

Stel uw vraag via Facebook
Stel uw vraag via Twitter

Daarnaast staan in onze winkels onze medewerkers voor u klaar om u van dienst te zijn. U kunt bij onze medewerkers terecht voor vragen én advies bij aankoop, maar ook voor reparaties. Kijk op onze winkelpagina voor een Paradigit winkel bij u in de buurt.

Paradigit Zakelijk

Ook voor de zakelijke klant heeft Paradigit de juiste oplossing. Of u nu werkzaam bent in het MKB, bij de overheid of in het onderwijs, bij Paradigit Zakelijk kunt u terecht voor al uw IT aankopen en persoonlijk advies.

Als zakelijke klant kunt u genieten van een aantal extra voordelen, zoals advies op maat, aantrekkelijke kortingen bij volume aankopen en volledig en compleet ICT-beheer. Vraag hier uw offerte aan.

Ga naar de website www.paradigit.nl/zakelijk voor meer informatie.

Contact Paradigit Zakelijk
E-mail Paradigit Zakelijk
Telefoonnummer: 040-3090021
Vraag hier uw offerte aan.

Reparatie

Vul het online reparatieformulier in om uw product aan te melden ter reparatie of om retour te sturen.