Op werkdagen voor 23:30 besteld, morgen in huis*

Gratis verzending vanaf € 50,-

14 dagen bedenktijd

Waarom moet ik mijn betaalgegevens opgeven?
Dit is een abonnement dat na het eerste termijn automatisch jaarlijks wordt verlengd. We hebben uw betaalgegevens nodig om uw abonnement na de eerste termijn te verlengen. De geaccepteerde betaalmethoden* kunnen per land variëren.
Kosten worden pas in rekening gebracht wanneer de abonnementstermijn waarvoor u al heeft betaald, is verlopen. Bovendien ontvangt u vóór facturering een e-mail om u te informeren over de aankomende verlenging en de bijbehorende prijs.

Kan ik iets doen om deze stap over te slaan?
U moet deze gegevens verstrekken voordat u dit abonnement kunt activeren. Nadat u het heeft geactiveerd, kunt u zich bij uw Norton-account aanmelden en Automatische verlenging annuleren.

Wat kan ik doen als ik na het eerste niet wil verlengen?
Dat is heel eenvoudig. Wanneer u het abonnement heeft geactiveerd, moet u zich aanmelden bij uw Norton-account. Plaats uw cursor op de naam van uw Norton-account en klik op Instellingen voor Automatische verlenging. Schakel de functie voor automatische verlenging van uw abonnement uit om dit stop te zetten.

Hoe kan ik mijn abonnement activeren als ik geen betaaltmethode heb?
Deze informatie is verplicht als u het abonnement wilt activeren.

Waar staat de productsleutel?
Afhankelijk van de manier waarop u het abonnement heeft aangeschaft, vindt u de productsleutel in de doos, waarin een folder/kaart met de productsleutel moet zitten. Het is een sleutel van 25 tekens;

Waar is de Norton-account voor?
Via uw Norton-account kunt u gemakkelijk uw aankopen bekijken, uw factureringsprofiel bijwerken en extra functies krijgen. U heeft toegang tot de portal Mijn Norton waar u uw Norton-abonnementsservices op al uw apparaten vanaf één locatie kunt beheren. Dankzij eenvoudige online toegang tot uw Norton-abonnementsservices kunt u doorlopende bescherming van uw apparaten garanderen door vanuit één centrale website specifieke handelingen op verschillende computers uit te voeren.
Waarom moet ik een Norton-account maken?
Uw Norton-abonnementsservice is aan u gekoppeld, niet aan een specifiek apparaat. U kunt uw Norton-beveiliging zo vaak installeren, verwijderen en opnieuw installeren als u wilt, op zoveel apparaten als u wilt (binnen de limiet van het aantal apparaten dat door uw abonnement wordt gedekt). Om dit mogelijk te maken hebben we een centraal aanspreekpunt nodig om de abonnementsservice te beheren en dat is het Norton-account.

Wanneer wordt mijn abonnement geactiveerd?
Uw abonnement wordt geactiveerd zodra u de installatie heeft voltooid, dat wil zeggen, wanneer u de productsleutel invoert en op de pijl aan het einde van het veld klikt. Na activering moet u het downloaden en installeren op elk apparaat dat u wilt beschermen (binnen de limiet van het aantal apparaten dat door uw abonnement wordt gedekt).

Waarom moet ik me registreren voor de automatische verlengingsservice?
Norton Security wordt aangeboden via een abonnementsservice met een functie voor automatische verlenging die ononderbroken bescherming mogelijk maakt. Hierdoor hoeft u zich geen zorgen hoeft te maken over de vervaldatum. Uw Norton-abonnement wordt elk jaar automatisch verlengd, u hoeft niets te doen. We sturen u altijd een e-mail vóór uw aankomende verlenging. Het is daarom belangrijk dat uw contactgegevens up-to-date zijn. U kunt uw Norton-abonnement annuleren door u aan te melden bij uw account op www.norton.com.
U kunt ook contact opnemen met Norton Support. Als u uw abonnement annuleert, annuleert u ook de factureringsfunctie voor automatische verlenging. Dit betekent dat uw abonnement niet wordt verlengd op de volgende verlengingsdatum. Uw Norton-bescherming loopt echter door tot het einde van uw huidige betaalde abonnementstermijn.

Wat zijn de voordelen van een service voor automatische verlenging van abonnementen?
Wanneer u zich abonneert op onze automatische verlengingsservice voor Norton-abonnementen, zorgt u ervoor dat u uw bescherming niet kwijtraakt. Dit betekent dat u niet hoeft te onthouden wanneer u uw abonnement moet verlengen om bescherming te handhaven. We sturen u (meestal 30 tot 45 dagen) vóór de jaarlijkse verlenging van Norton Security een e-mail zodat dit niet als een verrassing komt. Deze e-mail bevat belangrijke informatie, zoals de prijs voor het volgende jaar, en de datums voor verlenging en facturering van het abonnement.

Onze automatische verlengingsservice heeft nog een voordeel: 
U profiteert van de Norton Virus Protection Promise. Vanaf het moment dat u zich abonneert, heeft u toegang tot Norton-experts. Zij kunnen helpen uw apparaten virusvrij te houden of een restitutie verlenen.

Hoe annuleer ik Automatische verlenging?
Dat is heel eenvoudig. Meld u aan bij uw Norton-account. Plaats uw cursor op de naam van uw Norton-account en klik op Instellingen voor Automatische verlenging. Schakel de functie Automatische verlenging uit om te voorkomen dat uw abonnement wordt verlengd. Als u de functie Automatische verlenging annuleert, wordt uw abonnement niet verlengd op de volgende verlengingsdatum. Uw Norton-bescherming loopt echter door tot het einde van uw huidige betaalde abonnementstermijn. Wanneer uw abonnement bijna verloopt, wordt u via Norton Protection gevraagd handmatig te verlengen.
*Geaccepteerde betaalmethoden: American Express, Automatische incasso, Mastercard, PayPal, Visa.