Voor 23:30 besteld, morgen in huis*

Gratis verzending vanaf € 20,-

Service en advies in onze winkels

Wanneer kan ik aanspraak maken op de garantie?

De garantie is bedoeld om u als consument te beschermen, zodat u van een deugdelijk product kunt genieten. Om aanspraak te kunnen maken op de garantie, dient het product normaal gebruikt te worden, zoals redelijkerwijs mag worden verwacht. Meer informatie vindt u in de Koop en garantie brochure

Op verbruiksartikelen zoals accu's, downloads en cartridges geldt een beperkte garantie.

In onderstaande gevallen kunt u geen aanspraak maken op wettelijke garantie:

  1. Bij beschadiging of in geval van defecten veroorzaakt door opzet of grove nalatigheid;
  2. Bij ondeskundig of onoordeelkundig gebruik;
  3. Bij het nalaten tijdig onderhoud te plegen of bij onjuist onderhoud;
  4. In geval van gebruik van een product anders dan voor privé gebruik;
  5. Bij het blootstellen van een product aan vochtigheid, extreme warmte, kou of droogte;
  6. Bij (over)verhitting door of blootstelling aan verwarmingsbronnen;
  7. Bij reparaties verricht door uzelf of door derden, tenzij Paradigit u daar voor op voorhand schriftelijk toestemming heeft gegeven;
  8. Bij normale slijtage;
  9. Als er sprake is van buiten komende onheilen (zoals brand, bliksem, waterschade, val-of stootschade)
  10. Het defect is ontstaan door een virus, illegale software of na onjuiste installatie van software.

Garantie bij wijzigingen aan hardware

Mocht u uw product hebben uitgebreid of geüpgraded en uw product raakt onverhoopt defect, dan dient u in ieder geval eigen geplaatste hardware te verwijderen. (bijvoorbeeld geheugenuitbreiding, harde schijf vervangen of nieuwe videokaart geplaatst)

U dient het product namelijk in originele staat aan te bieden voor een reparatie. Doet u dit niet, dan wordt alle door uzelf toegevoegde hardware verwijderd en vernietigd.