Op werkdagen voor 23:30 besteld, morgen in huis*

Gratis verzending vanaf € 50,-

14 dagen bedenktijd

Verpakkingsvoorwaarden
Producten die naar Paradigit worden gestuurd, dienen in goede staat bij Paradigit binnen te komen. Wij stellen de volgende voorwaarden, zodat uw product op de juiste manier in behandeling kan worden genomen. Voor dat u uw product opstuurt dient u eerst een retouraanvraag via de website in te dienen.

Producten worden bij reparatie en vervanging herstelt naar fabrieksinstellingen, hierdoor worden persoonlijke gegevens en bestanden gewist. Zorg er daarom voor dat u altijd in het bezit bent van een goede back-up.

Voorwaarden verpakking

•    Verpak de reparatie in een stevige (bij voorkeur de originele) doos.
•    Wanneer u gebruik maakt van het herroepingsrecht, of wanneer u een defect (DOA) of verkeerd product ontvangen heeft, dient u het product inclusief alle accessoires en in de originele doos naar ons op te sturen. Wanneer u het product niet in de originele doos terug stuurt, worden er verpakkingskosten van 10% in rekening gebracht.
•    Zorg ervoor dat de doos voldoende gevuld is met opvulmateriaal, zodat uw product niet kan bewegen en de kans op schade door transport minimaal is.
•    Stop nooit meerdere producten bij elkaar in één doos. Dit kan ervoor zorgen dat de producten elkaar gedurende het transport beschadigen.
•    Wanneer u uw product wenst op te sturen voor reparatie dient u enkel het product op te sturen zonder accessoires. Uitzondering: Bij het opsturen van een laptop, monitor, telefoon of tablet dient u de oplader en de accu mee te sturen.
•    Als verzender bent u verantwoordelijk voor de staat waarin het product bij Paradigit aankomt. Indien wij het product met schade ontvangen doordat deze niet goed verpakt is, zullen hiervoor kosten in rekening worden gebracht.
•    Paradigit stuurt het product altijd in een verpakking terug die geschikt is voor transport. Indien u het product in een verpakking heeft verzonden, die wij niet geschikt vinden, zal de verpakking worden vernietigd en wordt het product in een correcte verpakking geplaatst.

Verzendinstructies
1.    Voeg de factuur van uw aankoop bij het product in de doos.
2.    Plak het DHL verzendlabel met het retournummer duidelijk zichtbaar op de buitenkant van de doos.

Verzendopties
•    U kunt het pakket gratis versturen via een DHL Service Point. Op de website van DHL kunt u een punt bij u in de buurt vinden. Dien hiervoor eerst een retouraanvraag in.
•    U verstuurt het product met een pakketdienst, de kosten en het risico voor het versturen zijn in dit geval voor u. Dien hiervoor eerst een retouraanvraag in.

Adresgegevens
Kiest u ervoor om de verzending zelf via een pakketdienst te versturen? Stuur het product dan naar het volgende adres:

PDCweb
t.a.v. RMA afdeling
Lodewijkstraat 46
5652 AC Eindhoven

Controle bij binnenkomst
•    Er worden foto’s gemaakt van het pakket en het product.
•    Indien het product niet correct is binnengekomen, wordt u binnen 5 werkdagen geïnformeerd over de staat waarin uw product is ontvangen.
•    Bij schade vervalt het recht op garantie en worden kosten voor herstel aan u in rekening gebracht.
•    Wanneer u afziet van een verdere afhandeling en het product terug wenst te ontvangen, wordt er € 39,- bij u in rekening gebracht.